Ben jij actief als vertegenwoordiger, bestuurder, leidinggevende, coördinator of personeelslid bij een vereniging? Dan wil de Vlaamse overheid via deze vragenlijst graag jouw mening horen over verschillende aspecten van de digitale dienstverlening van de Vlaamse overheid:

  • Wat denk jij over het gebruik van bvb. het pas gelanceerde Verenigingsloket of andere e-loketten?
  • Geef je de voorkeur aan een app om gebruik te maken van digitale dienstverlening?
  • Wil je mandaten en volmachten geven/krijgen aan andere partijen om namens je vereniging zaken digitaal af te handelen?
  • Wat is jouw mening over privacy en veiligheid bij het delen van gegevens?
  • Hoe sta je tegenover het aanbieden van digitale dienstverlening van de Vlaamse overheid via één of meerdere platformen?

 

Neem even de tijd om voor 1 maart deze online vragenlijst in te vullen! De input van alle verenigingen is belangrijk. De resultaten van dit onderzoek zullen o.a. worden gebruikt om de digitale dienstverlening van de Vlaamse overheid aan verenigingen verder te verbeteren.